zaterdag 11 juni 2011

Aan de slag!



Vorig jaar ontving ik bovenstaande ansichtkaart van Eva, gemaakt van het doosje van een van mijn favoriete voorwerpen: kleurpotloden!
Waarvan de doosjes, pakjes etc. natuurlijk ook tot mijn favorieten behoren.

Alpino is een Spaans merk, en uit Eva's schrijven maak ik op dat het voor Spaanse schoolkinderen net zo vertrouwd is als voor ons Bruynzeel. Wie kent het niet, "Bruynzeel Schoolpotlood"?!
Hoewel... tegenwoordig is het bij de schoolkinderen Stabilo wat de klok slaat (en dan eerder de stiften dan kleurpotloden), en Bruynzeel wordt inmiddels stukje bij beetje opgeslokt door het Japanse Sakura.

Terug naar Alpino:



Wat schetst mijn verbazing toen ik onlangs een zilverkleurig pakje in de bus kreeg: niet alleen het doosje, maar de complete inhoud - mooie 'metallic' kleurpotloden - was meegestuurd! Heerlijk!



Met een handige lijst erbij (van Pikaland.com), en de terechte opmerking van Eva: het probleem is niet wát te tekenen, maar wannéér!



Aan de slag, dus.
Moltes grácies, Eva!!

Geen opmerkingen: